Mannen öppnar munnen!

Andreas har öppnat munnen många gånger den senaste veckan...

Andreas: Han kanske är släkt med Liv Ullmann.
Jag: Vem är det?
Andreas: Hon var skådespelare... eller vänta... Hon var kanske politiker eller hon kanske är död förresten!
Jag: Eh okej?
Är man inte det ena så är man det andra... och är man död har man inte varit nånting.


Jag: Jag hade krupp när jag var liten.
Andreas: Det hade inte jag!
Jag: Din bror hade det va?
Andreas: Ah brorsan hade det han... Jag var mest tjock när jag var liten!
Okej, tur det gick över!


Jag: Kan du massera mina fötter?
Andreas: Jag orkar inte, jag får ont i händerna.
Jag: Men jag är ju feeet.
Andreas: Ja, jag vet men.
Jag: HA! Din Jävel!
Man får inte hålla med sin flickvän om hon påpekar att hon är tjock... inte ens när hon är med barn.

Dagens Låt: Home, Alan Jackson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0