Vi avslutar....

....varandras meningar. <3

Jess: Om nån har tittat mig mellan benen....
Jag: ...så vill du inte titta dom i ögonen sen?
Jo vi avslutar varandras meningar nuförtiden men jag drar en slutsats av detta citat att vi behöver umgås mer för att öva på detta.

Igår hade Jag och Jessika vår speciella egentid tillsammans, vi behövde det verkligen!
- Vi skrattade åt det mesta på facebook. För vi är så jävla bra och alla andra har konstiga statusuppdateringar.
- Läste artiklar i aftonbladet. Kom fram till att vi ska fortsätta statusuppdatera på FB som bara VI kan.
-
Satt på facebook. Man kan tro att vi inte umgicks, men vi gör det på vårat vis.
-
Läste gamla blogginlägg. Skratta så vi grät.
-
Spelade yatzy. Vann varsin gång för husfridens skull.
-
Åt chokladpraliner och drack te. Vardagslyx.

Dagens Låt:  Gone country, Alan Jackson.
Alan Jackson är vår gud. Kalla oss galna.

Kommentarer
Postat av: Jess

Hellre galen med dig än normal med någon annan! :D

2011-04-01 @ 07:27:14
URL: http://jessikavingakristina.blogg.se/
Postat av: Jess

Hellre galen med dig än normal med någon annan! :D

2011-04-01 @ 07:27:52
URL: http://jessikavingakristina.blogg.se/
Postat av: Jörgen

Det uppdateras dåligt på den här bloggen!!!

Åtgärda eller lägg ner!

:-)

2011-04-07 @ 12:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0