toalettångest!

Jag har en fundering... eller snarare en sak som jag tycker är lite jobbigt.
Om jag går på en offentlig toalett på t ex. bio eller nån lokal där det finns handfat utanför men även inne på toan, så tvättar jag händerna inne på toaletten.
Men när jag sen kommer ut och det är folk i kö till toan så känner jag mig så äcklig om jag då inte går fram till handfatet och tvättar händerna.
För om jag skulle stå i kön och se en människa komma ut så vet ju inte jag att det finns handfat inne på toan och hinner då döma den personen som "världens äckligaste" som inte tvättar händerna efter ett toalettbesök.
Så nu är frågan... ska man behöva tvätta händerna 2 gånger?
Jag tror jag kör vidare på det.


Dagens Låt: Gone Crazy, Alan Jackson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0