God morgon!

Lördag morgon, solen skiner, ledig fram till 15, pigg, glad och full av enerig.

Nu ska jag gå upp och hoppa på Andreas så han vaknar.
Bäst att låta han sova nån timme extra när jag är pigg kl. halv nio så han inte får ett utbrott som han fick häromdagen. Det lät såhär:

Andreas: JAG KAN INTE SLUTA!!
Jag: eh? Va?
Andreas: Jag har blivit ett svullo älskling.
Han kan inte sluta när godiset står framme, han har tappat all kontroll över sin kropp om moffar nu godis som en galning.
Det där sista kanske inte riktigt var sant, men just den kvällen var det så. Nu har vi styrt upp det här, igårkväll hade vi inte köpt hem något godis (duktiga oss) det blev chips istället. ;)

Dags för väckning.
Ha en fin Lördag.

Dagens Låt: Every morning, Basshunter.
Kolla inte på vem som gjort låten utan tänk att ni sitter på en spinningcykel och kör järnet. Det var så jag började gilla den här låten. Sen fick jag se vem som gjort den, jag var tvungen att ursäkta mig! ;)

Kommentarer
Postat av: Jess

Nej gode Gud, börja inte ursäkta dig! Då skulle vi ju inte få göra annat... ;)

2011-03-05 @ 17:54:59
URL: http://jessikavingakristina,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0