Jessika är min....

....slavdrivare!!
Idag när jag skulle förklara för en annan kompis vem Jessika var så kom ordet slavdrivare ut ur munnen när ja skulle förklara... Oppss!! Sen ändra jag mig snabbt till "andra hälft" då kolla den andra kompisen snett på mig för mitt ordval och snabba ändring.. euhm? undra varför?
 
Eftersom jag började skriva om Jessika får hon väl vara med hela inlägget igenom..
Här kommer lite citat.

Jessika: Allt som sticker ut måste in!

Jessika: Det fattas något i munnen!

Jessika: Inte i örat!

Jessika: Jag vill ju ligga, men jag vet inte om jag vågar, tänk om jag kräks?
Frågan är väl mer... fick du ligga om du sa dina tveksamheter högt?

Dagens Låt: The flood, Take that.

Kommentarer
Postat av: Jess

Det där med att det fattas i munnen har inte JAG sagt, det var Matts som sa det om min mat! :P I övrigt är jag tyvärr skyldig. Till slavdriveriet också, jag tänker TVINGA dig att umgås med mig massor framöver! Haha!

2011-03-15 @ 07:45:19
URL: http://jessikavingakristina,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0