och nu får hon tillbaka.....


Det har kommit till mig kännedom att Jessika, denna citatnedskrivande kvinna är en citatkläckare själv..
Jag har ju då en "insiderkille" (Ja bokstavligen för dom gör tydligen både det ena och det andra...)
Så nu har han då sänt mig detta för att hon ska få igen BIG TIME!


Låter alla citat tala för sig själv...

Jessika: Kittla mig inte!, när jag ska svälja!

Jessika: Nu vet jag ju inte hur mycket jag fick i mig!?

Jessika: Du måste lätta på trycket!

Jessika: Oj? det skvätte över hela mig!

Jessika: Spraya mig!

Det finns fler och dom kommer senare. Tror det får räcka för idag!


Dagens Låt: Sex action, L.A Guns.
Egen tolkning om låten och inlägget har nån koppling.


Kommentarer
Postat av: Lojsan

Jag är så nöjd över att du bloggar igen! HEJA!

2011-03-01 @ 14:13:21
URL: http://lojsansbravader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0