I´m Back... mohahaha!!

1 December var det jag skrev något senast, känns som det var igår... öh!

Jag har väl inget vettigt att skriva om! Men tänkte ändå att jag skulle få ner en rad eller två. (Som man så fint ska skriva när man kommer tillbaka och vill försöka få folks uppmärksamhet).
Det här knepet har Jess lärt mig... skriv om ingenting. Folk läser, jorå.... Sen om dom kommer tillbaka är väl en helt annan sak.

Jag har blivit en sån människa som inte kan sluta läsa andras bloggar när jag väl börjat, men nu går det inte att sluta. Dom snor min tid!
Jag vill läsa mina vänners bloggar och några få utvalda till. Men nu har jag börjat läsa kändisbloggar som skriver om bantningstips och träningsdieter. Det går utför!

Jag fick ett papper på posten idag... Det står alltså svart på vitt från gävle landsting: Du är NORMAL, med stora bokstäver... Jag ska nog rama in det, eller ev. klippa ur meningen och lägga det i plånboken så jag kan visa för folk som tvivlar när dom träffar mig.

Ett inlägg som blev ganska många rader som inte handlar om någonting!
Varsågoda! (den där Jess kan hon)

Dagens Låt: Littly Bitty, Alan Jackson.


Kommentarer
Postat av: Jess

Hahaha, landstinget har väl för fan aldrig rätt? ;)

2011-02-25 @ 16:53:13
URL: http://jessikavingakristina,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0