Alan Jackson

Alan Jackson.... Vilken man!
Han är min gud just nu! :)

Kanske ska tillägga att han kommer till Sverige 10 augusti.... och vem har biljetter OM INTE JAG!!!

Jessika och jag skriver till varandra var å varannan dag!
"DET GÖR INGENTING FÖR VI SKA PÅ ALAN JACKSON"

Som jag sa till Andreas för ett tag sen...
"Undra vad han heter i mellannamn om man kanske kan döpa ett barn efter honom sen"
Kollade upp det ... och nej!
Alan Eugene Jackson.
Inte en möjlighet.. Varken Alan eller Eugene är speciellt gångbart eller snyggt tycker jag.

Dagens Låt: Drive (For Daddy Gene), Alan Jackson.


Kommentarer
Postat av: Jess

Nä. Man får spela Alan på dopet istället. :P

2011-02-25 @ 16:53:45
URL: http://jessikavingakristina,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0