Julsjukan?

Hur kan det komma sig att jag inte har någon energi till att städa, innan ja slår igång julmusiken?
Sen dansar jag med dammsugarslangen, leker luciatåg med moppen och låtsas att jag är Carola i en fullsatt kyrka...
Det är väl sånt som alla gör hemma?
Jag är faktiskt 22 år, host!

Det här tror jag är julsjukan! Alla går från höstdepressionerna in i någon slags julbubbla där allt är fint, harmoniskt och helt underbart utan problem... Förutom vad man ska köpa för julklappar till sin pojkväns 80-åriga farmor (PANIK).
Men jag gillar denna sjuka, det är inget negativt alls i mina ögon... Jag fullkomligt älskar julen och jag vill inte ha nån medicin mot denna sjukdom.
Jag vill ha glögg!

Dagens Låt: Julen är här... Naturligtvis den version som Tommy Körberg sjunger.


Kommentarer
Postat av: Jess

eh, vad är det för fel på att låtsas att man sjunger för en fullsatt kyrka?! :P

2010-11-25 @ 13:29:24
URL: http://jessikavingakristina,blogg.se
Postat av: Anna

Det var ju det jag skrev? Det är väl sånt som alla gör hemma? ;)

2010-11-26 @ 09:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0